Banner
menukiri

Tambah Power & Saiz

Alat Besar&Panjang Zakar

Cincin Zakar

Produk Sapu Tahan Lama

Produk Sapu besar zakar

Tambah Air Mani

Pewangi Pemikat Wanita

Pewangi Pemikat Lelaki

Besarkan Buah Dada

Pink Nipple

Produk Ketatkan Faraj

Pelincir Faraj

Tingkatkan Nafsu Wanita

Ghout & Sendi

Langsing

Cerahkan Wajah new!



PETUA DAN TIPS RINGKAS UNTUK SUAMI ISTERI.

 

 

 

 


SEMUA PENGHANTARAN ADALAH MENGGUNAKAN POS LAJU..DAN KOSNYA ADALAH PERCUMA!! DAN KERAHSIAAN BUNGKUSAN ADALAH DIJAMIN



Bayaran dengan kredit kad dan debit kad diterima


 



BREAST BEAUTY PUMP,besarkan dan cantikkan payudara dalam masa singkat..!! Pembekal Breast beauty pump dalam Malaysia | Pemborong Breast beauty pump | menjaga payudara | cara mencantikkan payudara

Beauty Breast Pump

(Electric Breast Enhancement Pump)



 

BEAUTY BREAST PUMP

Sistem vakum payudara kini terdapat di Malaysia dengan pam vakum unik yang direka khas untuk membesarkan saiz dan bentuk buah dada anda dengan selamat dan cepat tanpa rasa sakit dan risiko pembedahan implan. Ianya bukan bra push-up, bra ber pad ataupun penggunaan silicon, ia hanya buah dada anda yang asli dan cantik. Hasil menakjubkan boleh didapati setelah menggunakan sistem ini secara tetap dan seperti yang diarahkan.


Pam vakum buah dada mengembangkan tisu buah dada dengan memvakum lemak dan cecair yang menyebabkan ia membesar. Keduanya, rangsangan berterusan daripada aktiviti pam mungkin akan menyebabkan peningkatan hormone wanita yang bertanggungjawab untuk tumbesaran buah dada, sama banyak seperti rangsangan hisapan yang membebaskan hormone spesifik seperti oxytocin. Pam vakum buah dada didatangkan bersama format diagram langkah demi langkah yang mudah.


Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah, saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara. "Payudara ( buah dada ) mestilah WOW...MANTAP!!" barulah lelaki akan tewas dengan anda. Anda sebagai wanita ingin mempunyai buah dada yang besar, pejal dan montok. Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat yang mempunyai buah dada yang besar? Andakah anda peduli? Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat sesuatu tentang saiz buah dada anda. Padahal anda boleh berbuat sesuatu untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi yang terbaik.


SEBAGAI WANITA, TENTU ANDA INGINKAN:

1. Suami anda sayang pada anda kerana anda memiliki tubuh badan yang menarik sehingga membuatkan suami anda tak sabar-sabar nak balik dari pejabat.
2. Ramai orang tertanya-tanya berapa usia sebenar anda, sebab anda KELIHATAN BEGITU MUDA.
3. Kawan-kawan selalu memuji anda dan mengatakan anda masih macam anak dara.
4. Rakan sepejabat anda cemburu, sebab penampilan anda memang ada class.
5. Lelaki tertarik dengan bentuk payu dara anda yang sememangnya AGAK BESAR, TEGANG dan MANTAP.
6. Anda ada lebih keyakinan diri sebab anda tahu anda memang pandai menjaga tubuh badan anda.


Membesarkan, Menganjalkan Payudara & Mencantikkan Tubuh

Beauty Breast Pump merupakan mesin 2 dalam 1 iaitu pengurut pembesaran payudara dan juga membentuk tubuh badan agar pejal selain menghilangkan selulit.

Ia merupakan produk yang dinantikan oleh kaum wanita.



Dengan penggunaan mesin ini, payudara kembali kencang, padat dan anjal tanpa perlu melalui proses pembedahan selain badan lebih langsing dan terbentuk.

Mesin ini amat mudah dikendalikan dan kesan perubahan boleh dilihat selepas 4 kali penggunaan.


Keistimewaan Beauty & Breast Pump

1. Membesar dan memejalkan payudara khususnya wanita selepas bersalin.
2. Mencantik dan melangsingkan tubuh badan.
3. Untuk kesan efektif, gunakan bersama Breast Cream untuk membesarkan dan menegangkan payudara.


Cara Penggunaan Beauty Breast Pump

1. Bagi rawatan pembesaran dan penegangan payudara, gunakan bekas penyedut besar.
2. Lakukan rawatan dalam 15-20 minit bagi sebelah payudara untuk sekali sesi.
3. Untuk rawatan susulan, amalkan 3 kali seminggu secara berselang seli untuk kesan terbaik.
4. Bagi rawatan pelangsingan, lakukan rawatan ini 30-60 minit sekali sesi.
5. Untuk rawatan susulan, lakukan 3 kali seminggu secara beselang-seli untuk mendapat kesan terbaik.


Kandungan:

1 set charger

1 set pump eletronik

1 cup size L

1 cup size M

1 beg




Jaminan Kami:

Payudara anda akan membesar dengan sihat dalam masa 2-6 bulan jika mengamalkan penggunaan Breast Beauty Pump.

Sekiranya payudara anda tidak bertambah sihat, tidak membesar dan anda tidak berpuashati dengan kesannya, sila maklumkan pada kami.

Wang pembelian anda, akan kami pulangkan.

1. Produk memang berkesan jika anda ikuti arahan penggunaan yang betul
2. Sekiranya anda tidak berpuashati dengan kesan-kesan, pembungkusan, atau kualiti produk. Wang anda akan dipulangkan.

Produk datang dengan jaminan selama setahun!


Harga:
Harga Pasaran RM399.00

Harga Promosi Terkini RM270 (Anda jimat RM129)

 

 

Harga:
Harga Pasaran RM399.00

Harga Promosi Terkini RM270 (Anda jimat RM129)


CARA BELI PRODUK - CARA PANJANGKAN ZAKAR | CARA BESARKAN ZAKAR | CARA TAHAN LAMA BERSETUBUH | CARA LAMBAT PANCUT KETIKA BERSETUBUH | CARA KERASKAN ZAKAR | CARA SUBURKAN AIR MANI | CARA TAMBAH AIR MANI | CARA BANYAKKAN AIR MANI | CARA MEMIKAT WANITA | PIKAT WANITA | PIKAT GADI DENGAN PEWANGI PHEROMONES | CARA BELI UBAT KUAT SECARA ONLINE

 




Hanya 3 Langkah Mudah Membuat Pembelian...

Langkah 1:Tentukan Jumlah Bayaran
Tentukan jumlah bayaran untuk pembelian anda. Kos penghantaran percuma ke seluruh Malaysia dan semua penghantaran produk dijamin selamat dan sulit 100%. (Tiada perkataan sex atau ubat kuat di bungkusan anda)

Jika submit Order sebelum Jam 1 Tghri, akan diposkan hari yang sama, Biasanya sehari dua bekerja sudah sampai didepan pintu rumah anda.

Langkah 2 : Buat Bayaran
Buat bayaran melalui cara-cara berikut:
a) Bank-in ke Akaun bank :Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:

Bank No Akaun
8003081434
(Pzz Vision)
5624 1450 5627
(Pzz Vision)


LANGKAH 3 : Sms Saya Di Talian Dibawah Untuk Pengesahan Bayaran Anda.
Selepas bayaran dibuat, sila SMS ke
mengikut format di bawah.

Nota: Pastikan Save No Hp Saya Dan Boleh Hubungi/Sms Saya Untuk Sebarang Pertanyaan.

Sms Ke No = 013 - 3730448 Atau 016 - 9542787

===============================================================

CONTOH SMS =
Produk <>Jumlah Bayaran<>Bank<>Tarikh & Masa Bayaran<>Nama<>Alamat


CONTOH SMS - 3 Botol Vimax Bp Asia, RM 480.00, CIMB, 12.02.2012, 08.12 am, Mohd Faizal, No 1 Jalan Kenari 2, Taman Kenari 21000 kajang selangor.

Sms Ke No = 013 - 3730448 Atau 016 - 9542787

Produk akan diposkan kepada anda dalam masa 1-2 hari bekerja selepas bayaran disahkan. Jika Dalam Masa 3 Hari tidak terima sila hubungi admin dengan segera.

Nota : Jika bayaran dibuat menggunakan internet banking sila masukan email . Jika melalui Maybank2u, anda digalakan membuat lebihan sen berdasarkan no telefon bimbit anda yang terakhir cth :Hp : 013 3730448 (cth: RM60.48).
Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.
===============================================================
 

SENARAI PRODUK - Vimax bp asia | Vimax Brown canada | Pearl Plus / Pacak Langit | Pro Extender | Pheromax - pewangi Lelaki | Pheromances 50x - pewangi Lelaki | Phero -x - pewangi Lelaki | Phrolins - pewangi wanita | Pheromiss - pewangi wanita | Vigrx Plus | Vakoou america | Extenze | Semenax | Energy Power ring | Ego Ring | Mozeherbs | Libigirl | Thanyaporn | Be - Fit | Germany Sex Drop  | Cat Woman | Pheromen 101 - pewangi Lelaki | Gluta Collagen Berrys | Minyak Belacak Tok Ayah | Minyak Lintah Gunung Tok Ayah | Imax delay spray | Figure Up | Tongkat ajimat Madura | Roselyn Virginity drop | Impressive | Catuaba | Spanish Gold Fly | Men Secret Gel | elektronik Beauty Breast Pump | Bio anne soap + Cream | BATHMATE | PAM HANDSOME UP
SENARAI SEMUA PRODUK DIBAWAH INI
 

- Produk Lelaki/Suami -
PRODUK TAMBAH POWER, TAMBAH SAIZ
DAN TAMBAH TENAGA UNTUK LELAKI/SUAMI.

VIMAX BIRU PUTIH

 

 

 

Kapsul Biru Putih (30 biji) 
1 Botol Vimax RM160

 

VIMAX BROWN

Klik Disini Info Lanjut
 

 

Kapsul Brown (30 biji) 
1 Botol Vimax RM280

free power ring*


VIMAX BIRU PUTIH
(Pek Percubaan)

 

 

Kapsul Biru Putih (10 biji) 
1 Botol Vimax RM60

 


EXTENZE

Klik Disini Info Lanjut

 


 

 

1 Extenze (30 biji Kapsul) RM280

free power ring*

 

PEARL PLUS (PACAK LANGIT)
(Pek Percubaan)

Klik Disini Info Lanjut

 

(10 biji kapsul) 
 

 

1 Botol Pacak Langit Pearl Plus RM60

 

PEARL PLUS (PACAK LANGIT)


Klik Disini Info Lanjut

 

(30 biji kapsul) 
 

 

1 Botol Pacak Langit Pearl Plus RM160

VAKOOU
Klik Disini Info Lanjut

 

 

Saiz (M, L, XL, XXL, XXXL) 

1 Vakoou RM110

 

 

VIGRX PLUS
Klik Disini Info Lanjut

1 Vigrx Plus (60 biji Kapsul) RM280

Free power ring*

CATUABA
Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM 130
Satu Kotak = 9 Sachet

 

TopMan3
Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM 130
Satu Kotak = 9 Sachet


- Produk Lelaki/Suami -
Produk Banyakkan, Tambah Air Mani dan Suburkannya

SEMENAX
Klik Disini Info Lanjut

(90 biji kapsul)
1 botol Semenax RM280

free power ring*

VOLUME PILLS
Klik Disini Info Lanjut

 


(90 biji kapsul)
1 botol Semenax RM280

free power ring*

VIMAX VOLUME

Klik Disini Info Lanjut


1 botol Vimax Volume  RM280

free power ring*
 

 

- Produk Lelaki/Suami -
Minyak Urut Untuk Besar Dan Panjangkan Zakar


MINYAK BELACAK TOK AYAH

Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM60

 

MINYAK LINTAH GUNUNG
TOK AYAH

Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM 60

 

SENSA OIL
Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM39.90

 

 

SENSA CREAM
Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM60

 


- Produk Lelaki/Suami -
Alat Untuk Besar dan Panjangkan zakar

PROEXTENDER

  Klik Disini Info Lanjut
 


1 unit ProExtender RM180
 

 

BATHMATE
Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM 260

 

PAM HANDSOME UP
Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM 130
 

   

- Produk Lelaki/Suami -
Produk Untuk Tahan Lama dan Lambat Pancut air mani

PL SUPERGEL

  Klik Disini Info Lanjut
 

 

 

HARGA = 60.00 

 

 

IMAX DELAY SPRAY
Klik Disini Info Lanjut

HARGA †= RM100

 


MEN SECRET GEL

  Klik Disini Info Lanjut
 

 

HARGA = 100.00 

 

MACA MEN
DELAY SPRAY

Klik Disini Info Lanjut

HARGA †= RM100

 

STUD 100 SPRAY
Klik Disini Info Lanjut

HARGA †= RM100

 

STAMINA GEL
Klik Disini Info Lanjut

HARGA †= RM100


- Produk Lelaki/Suami -
Cincin Zakar dan Penis Sleeve untuk Zakar lebih Tegang Keras
dan Tahan Lama serta Lambatkan Pancutan.

ENERGY POWER RING
Klik Disini Info Lanjut

 
1 keping Power Ring RM40
 

 

RING VIBRATE
Klik Disini Info Lanjut

 
1 keping Power Ring RM50

EGO RING

  Klik Disini Info Lanjut


1 Ego Ring RM30 

 

PENIS SLEEVE
Klik Disini Info Lanjut

 
1 keping Power Ring RM50


- Produk Lelaki/Suami -
Pewangi Pheromones Mempunyai Daya Tarikan Memikat Wanita.
Pikat Wanita atau Isteri Anda dengan Pewangi.

PHEROMANCES 50X
 

  Klik Disini Info Lanjut
 


 

1 botol PheRomance 50x = RM80
2 Botol  = RM 140.00

 

PHEROMEN 101
Klik Disini Info Lanjut

1 Botol †= RM79.90
2 Botol = RM 140.00

 

PHEROMAX
(Pewangi Lelaki)

Klik Disini Info Lanjut

 

1 botol Pheromax = RM70
2 Botol = RM 130.00

 

PHERO-X
Klik Disini Info Lanjut

1 Botol †= RM80.00
2 Botol = RM 140.00

 


- Produk Wanita/Isteri -
Pewangi Pheromones Mempunyai Daya Tarikan Memikat Lelaki
Pikat Lelaki Idaman atau Suami Anda dengan Pewangi.

PHEROMISS 50X
(Pewangi Wanita)
 

  Klik Disini Info Lanjut
 


 

1 botol PheroMiss 50x =  RM80
2 Botol = RM 140.00
 
 

 

PHEROLINS
(Pewangi Wanita)
 

  Klik Disini Info Lanjut


 

1 botol Pherolins RM70
 

SECRET DESIRE
(Pewangi Wanita)
 

  Klik Disini Info Lanjut
 


 

1 botol PheroMiss 50x =  RM80
2 Botol = RM 140.00

 

   

- Produk Wanita/Isteri -
Produk Penjagaan dan Mencantikkan Payudara Wanita atau Isteri.


THANYAPORN
 

  Klik Disini Info Lanjut
 

(60 biji kapsul utk 2 bulan)
1 botol Thanyaporn RM80 

 

 

Bio anne
soap + Cream


Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM 60

 

BEAUTY BREAST PUMP ELEKTRONIK

Klik Disini Info Lanjut

HARGA 1 SET = RM 270

 

   

- Produk Wanita/Isteri -
Produk Penjagaan dan Mencantikkan Puting Payudara Wanita atau Isteri.
Serta Produk Pelincir Faraj Wanita dan Isteri.

PINK NIPPLE
(Cerahkan Puting Payudara
Dalam Masa 3 Hari)
 

Klik Disini Info Lanjut 
 


 

1 Kotak Krim Pink Nipple =  RM40

 

 

HOT KISS
(Produk Pelincir Faraj)
 

Klik Disini Info Lanjut 
 


 

1 KRIM HOT-KISS =  RM50


- Produk Wanita/Isteri -
Produk Ketatkan Faraj untuk Wanita atau Isteri.


TONGKAT AJIMAT MADURA


Klik Disini Info Lanjut


 

HARGA = RM 40

 

 

Roselyn
Virginity Drop

Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM 60

 


- Produk Wanita/Isteri -
Produk Merangsang Seks Nafsu Wanita atau Isteri Menjadi Lebih Ghairah.


GERMANY SEX DROPS

  Klik Disini Info Lanjut


1 botol Germany Sex Drops RM80 

 

 


CAT WOMAN
Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM 80

 

SPANISH GOLD FLY

Klik Disini Info Lanjut

HARGA :
1 KOTAK (12 SACHET) = RM 300
6 Sachet Sahaja = RM 180.00
1 Sachet Sahaja = RM 50.00
 

 

 

MINILOVE GEL

Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM 100

 


IMPRESSIVE

Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM 80

 

 


 


- Produk Umum Lelaki Dan Wanita -
Produk Melangsingkan Badan | Produk Buang Lemak | Kuruskan Badan
Serta Produk Untuk Sakit sendi atau Merawat Ghout.
 

BE-FIT
(Langsingkan badan , Fitkan Badan)

Klik Disini Info Lanjut 

(60 biji kapsul utk 1 bulan)
1 botol Be-Fit RM80 

 

MOZE HERBS
(Merawat Sakit Sendi
atau Ghout)
 

Klik Disini Info Lanjut 


 

(40 biji kapsul)
1 botol Mozeherbs RM60

 

FIGURE UP
(Langsingkan badan , Fitkan Badan)

Klik Disini Info Lanjut

HARGA = RM 70

 

 

WONDER PATCH
(Langsingkan badan , Fitkan Badan)

Klik Disini Info Lanjut

HARGA 5 Keping = RM 60

 

- Produk Umum Lelaki Dan Wanita -
Cerahkan Kulit Badan Dan Kulit Wajah Anda

GLUTA COLLAGEN
Klik Disini Info Lanjut

1 Kotak 15 Sachet + Free 2†= RM120

 

GLUTA CLEANSER
Klik Disini Info Lanjut

†HARGA = RM60


tajuk
 




 


 

menukiri

PHEROMANCES

PEWANGI LELAKI /Untuk Pikat Wanita
Klik di sini

 

Men Secret Gel

TAMBAH POWER /Tahan Lama
Klik di sini

 

Imax Delay Spray

TAMBAH POWER /Tahan Lama
Klik di sini

 

JOY PLAY
( 5 Jenis Produk )

TAMBAH POWER / SAIZ
& RANSANG SEX

Klik di sini

 

VIMAX

TAMBAH POWER /SAIZ
Klik di sini

 

VIGRX

TAMBAH SAIZ / POWER
Klik di sini

 

EXTENZE

TAMBAH SAIZ / POWER
Klik di sini

 

VIMAX VOLUME

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

VOLUME PILLS

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

SEMENAX

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

PL SUPERGEL

TAHAN LAMA
Klik di sini

 

STAMINA GEL
 


 

Tambah Stamina
Klik di sini

 

PACAK LANGIT

TAMBAH POWER
Klik sini

 

 Handsome Up

Besarkan Zakar
Klik di sini

 

PRO EXTENDER

TAMBAH SAIZ
Klik di sini

 

BATHMATE

Besar & Panjangkan Saiz Zakar
Klik di sini

 

PHEROMAX

PEMIKAT WANITA
Klik di sini

 

PHEROMEN 101

PEMIKAT WANITA
Klik di sini

 

PHERO-X

PEMIKAT WANITA
Klik di sini
 

PHEROLINS

PEMIKAT LELAKI
klik di sini

 

SECRET DESIRERE

Pemikat Lelaki
Klik di sini

 

VAKOOU

TAMBAH POWER
Klik di sini

 

POWER RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG
Klik di sini

 

EGO RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG
Klik di sini

 

THANYAPORN

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini  
 

BIO-ANNE

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini
 

Beauty Breast Pump

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini
 

LIBIGIRL

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini
 

GERMANY SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

Spanish Gold Fly

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

Cat Woman

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

IMPRESSIVE

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

MOZEHERBS

GHOUT & SENDI
Klik di sini

 

BE-FIT

KURUS & RAMPING
Klik di sini

 

Gluta Collagen

Cerahkan Wajah
Klik di sini

 

Gluta Cleanser

Cerahkan Wajah
Klik di sini

 

MINYAK BELACAK

Tambah Saiz
Klik di sini

 

MINYAK LINTAH

Tambah Saiz
Klik di sini

 

FIGURE UP

Kuruskan & Ramping
Klik di sini

 

TONGKAT AJIMAT MADURA

Ketatkan Faraj
Klik di sini

 

VIRGINITY
DROPS

Ketatkan Faraj
Klik di sini

 

CATUABA

Tambah Power
& Tambah Masa
Klik di sini

 

SENSA OIL

Tambah Saiz
Klik di sini

 

SENSA CREAM

Tambah Saiz
Klik di sini

 

TESTIMONI PACAK LANGIT PEARL.

1. Saya pekerja di restoran 24 jam. Saya mampu bekerja 12 jam sehari setelah menggunakan Pacak Langit Pearl. Saya sangat gembira!! Salim, Damansara, Selangor.

2. Setelah mencuba bermacam-macam cara dan produk, tetapi tidak berhasil. Pacak Langit Pearl sangat berbeza. Hubungan intim bersama isteri memang memuaskan. Produk terbaik yang pernah saya jumpa. En. Man, Subang, Selangor.

3. Jangan biarkan masalah usia menjadi penghalang aktiviti mesra anda. Pacak Langit Pearl berkesan untuk saya dan saya yakin ia juga berkesan untuk anda! Haji Tajuddin, Rawang, Selangor. Tel: 019-330543*

4. Wow!! 'Mampu berjaga!' sepanjang malam. Tiada masalah. Saya sangat-sangat berpuashati. Lepas ini, nak rekomen kat kawan-kawan lak! En. Aszul. kg. Baru, Kuala Lumpur.

TESTIMONI PLSUPERGEL

1. Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu En Azman. 017-741 559*, JB.

2. Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..ha ha isteri saya cakap sambung esok je la bang....... En. Jamil 017-716 222* UTM, JB.

3. Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. En. Shahrul 012-760 3633*Permas Jaya

4. Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu).Ustaz Zaki 012-766 713* Larkin

 

Banner