Banner
menukiri

Tambah Power & Saiz

Alat Besar&Panjang Zakar

Produk Sapu Tahan Lama

Produk Sapu besar zakar

Tambah Air Mani

Pewangi Pemikat

Besarkan Buah Dada

Produk Ketatkan Faraj

 

Tingkatkan Nafsu Wanita

Ghout & Sendi

Langsing

Cerahkan Wajah new!

 

 

 


SEMUA PENGHANTARAN ADALAH MENGGUNAKAN POS LAJU..DAN KOSNYA ADALAH PERCUMA!! DAN KERAHSIAAN BUNGKUSAN ADALAH DIJAMIN



Bayaran dengan kredit kad dan debit kad diterima


 


PETUA SUAMI ISTERI

1) Petua Malam Jumaat

2) 3 Cara Besarkan zakar dan panjangkan zakar.


 

SENSA CREAM
(Cream Sapu Yang Mampu Besar dan Panjangkan Zakar)

Kandungan Herba: Hirudin, Histamin, Pheromone, Butea Superba, Halia Bara, Lada Hitam dan Minyak Zaitun.

Memanjang & membesarkan zakar.

Mengeraskan & memberi daya tahan lama pada zakar ketika bersama isteri.

Merawat mati pucuk & lemah tenaga batin.

Memaksimumkan ereksi agar lebih tegang & mantap.

Mengelakkan ejakulasi pramatang.

Merawat sakit otot, kekejangan & sengal badan.

Melancarkan peredaran darah.

Merawat masalah angin uluran.

RM 39.90
 (SEMENANJUNG)

>>>>>>>====== >>>>>>
Penghantaran Percuma
>>>>>>>====== >>>>>>

RM 45.00 (Sabah/Sarawak/Labuan)



Penggunaan Sensacream digunakan untuk sapu sahaja dan sesuai sebagai pelincir ketika hubungan kelamin.

Perbezaan antara Sensaoil & Sensacream adalah kandungan Butea Superba yang terdapat di dalam Sensacream yang mampu menghakis sel-sel kulit mati dan menghasilkan sel-sel kulit yang baru serta daya tahan lama yang terbukti berkesan.

 

 

HARGA SENSA CREAM = RM 39.90(SEMENANJUNG) | RM 45.00 (Sabah/Sarawak/Labuan)

>>>>>>>====== >>>>>>
Penghantaran Percuma
>>>>>>>====== >>>>>>

 


Kami Amat Merekomenkan anda ambil
SENSA OIL + SENSA CREAM + PAM HANDSOME UP = RM 180.00
HARGA BIASA RM 210.00
 

Penggunaan Sensaoil digunakan untuk mengurut. Teknik urutan Sensaoil secara bergambar disertakan. Keistimewaan Sensaoil yang tidak terdapat di dalam Sensacream adalah keupayaan penambahan saiz melalui teknik urutan atau penggunaan Sensa Vacuum Pump.

Tips
: Kombinasi penggunaan Sensacream pada waktu siang & Sensaoil pada waktu malam dapat menghasilkan kesan ketara yang menakjubkan. Bagi membolehkan kandungan herba meresap, zakar tidak perlu dibasuh selepas sapuan atau urutan Sensacream atau Sensaoil. Sensaoil dan Sensacream sesuai untuk rutin harian dengan kesan perubahan pada zakar dapat dilihat dalam masa beberapa minggu.
 


 

 

menukiri

PHEROMANCES

PEWANGI LELAKI /Untuk Pikat Wanita
Klik di sini

 

Men Secret Gel

TAMBAH POWER /Tahan Lama
Klik di sini

 

Imax Delay Spray

TAMBAH POWER /Tahan Lama
Klik di sini

 

JOY PLAY
( 5 Jenis Produk )

TAMBAH POWER / SAIZ
& RANSANG SEX

Klik di sini

 

VIMAX

TAMBAH POWER /SAIZ
Klik di sini

 

VIGRX

TAMBAH SAIZ / POWER
Klik di sini

 

EXTENZE

TAMBAH SAIZ / POWER
Klik di sini

 

VIMAX VOLUME

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

VOLUME PILLS

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

SEMENAX

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

PL SUPERGEL

TAHAN LAMA
Klik di sini

 

STAMINA GEL
 


 

Tambah Stamina
Klik di sini

 

PACAK LANGIT

TAMBAH POWER
Klik sini

 

 Handsome Up

Besarkan Zakar
Klik di sini

 

PRO EXTENDER

TAMBAH SAIZ
Klik di sini

 

BATHMATE

Besar & Panjangkan Saiz Zakar
Klik di sini

 

PHEROMAX

PEMIKAT WANITA
Klik di sini

 

PHEROMEN 101

PEMIKAT WANITA
Klik di sini

 

PHERO-X

PEMIKAT WANITA
Klik di sini
 

PHEROLINS

PEMIKAT LELAKI
klik di sini

 

SECRET DESIRERE

Pemikat Lelaki
Klik di sini

 

VAKOOU

TAMBAH POWER
Klik di sini

 

POWER RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG
Klik di sini

 

EGO RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG
Klik di sini

 

THANYAPORN

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini  
 

BIO-ANNE

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini
 

Beauty Breast Pump

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini
 

LIBIGIRL

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini
 

GERMANY SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

Spanish Gold Fly

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

Cat Woman

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

IMPRESSIVE

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

MOZEHERBS

GHOUT & SENDI
Klik di sini

 

BE-FIT

KURUS & RAMPING
Klik di sini

 

Gluta Collagen

Cerahkan Wajah
Klik di sini

 

Gluta Cleanser

Cerahkan Wajah
Klik di sini

 

MINYAK BELACAK

Tambah Saiz
Klik di sini

 

MINYAK LINTAH

Tambah Saiz
Klik di sini

 

FIGURE UP

Kuruskan & Ramping
Klik di sini

 

TONGKAT AJIMAT MADURA

Ketatkan Faraj
Klik di sini

 

VIRGINITY
DROPS

Ketatkan Faraj
Klik di sini

 

CATUABA

Tambah Power
& Tambah Masa
Klik di sini

 

SENSA OIL

Tambah Saiz
Klik di sini

 

SENSA CREAM

Tambah Saiz
Klik di sini

 

TESTIMONI PACAK LANGIT PEARL.

1. Saya pekerja di restoran 24 jam. Saya mampu bekerja 12 jam sehari setelah menggunakan Pacak Langit Pearl. Saya sangat gembira!! Salim, Damansara, Selangor.

2. Setelah mencuba bermacam-macam cara dan produk, tetapi tidak berhasil. Pacak Langit Pearl sangat berbeza. Hubungan intim bersama isteri memang memuaskan. Produk terbaik yang pernah saya jumpa. En. Man, Subang, Selangor.

3. Jangan biarkan masalah usia menjadi penghalang aktiviti mesra anda. Pacak Langit Pearl berkesan untuk saya dan saya yakin ia juga berkesan untuk anda! Haji Tajuddin, Rawang, Selangor. Tel: 019-330543*

4. Wow!! 'Mampu berjaga!' sepanjang malam. Tiada masalah. Saya sangat-sangat berpuashati. Lepas ini, nak rekomen kat kawan-kawan lak! En. Aszul. kg. Baru, Kuala Lumpur.

TESTIMONI PLSUPERGEL

1. Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu En Azman. 017-741 559*, JB.

2. Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..ha ha isteri saya cakap sambung esok je la bang....... En. Jamil 017-716 222* UTM, JB.

3. Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. En. Shahrul 012-760 3633*Permas Jaya

4. Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu).Ustaz Zaki 012-766 713* Larkin

 

Banner